Dichtbij 23 – Special Klachten

Klant

De Twentse Zorgcentra

Creatie

Extra info

Iedere klacht is een gratis advies

Dat is wat op onze website staat en hoe we omgaan met klachten. We zijn blij met mensen die hun onvrede uiten. Dat geeft ons de mogelijkheid om in gesprek te gaan en samen te zoeken naar een oplossing.

Toch is de drempel om iets aan te geven, soms hoog. Ook is niet altijd duidelijk bij wie mensen terecht kunnen als ze ergens ontevreden over zijn. We vinden het belangrijk dat cliënten of cliëntvertegenwoordigers die ergens mee zitten, dat eerst bespreken met de mensen die het aangaat. Dat lukt echter niet altijd en het leidt ook niet altijd tot een oplossing. Daarom vinden we het ook belangrijk dat duidelijk is welke andere opties er dan zijn. Met deze Dichtbij willen we daaraan bijdragen. We stellen de cliëntvertrouwenspersonen en klachtenfunctionarissen die bij onze organisatie betrokken zijn, voor en laten hen zelf vertellen over hun werk. En zit u ergens mee? Laat het dan vooral weten.

Mobiele versie Online magazine Dichtbij editie 23

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.